Известие

Collapse
No announcement yet.

Помогнете ми при избор на 159 TI vs BMW 530xd и Ауди А6 3.0 quattro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помогнете ми при избор на 159 TI vs BMW 530xd и Ауди А6 3.0 quattro

    Здравейте колеги, вече се накарах на моята белисима. До година съм решил вече да създам семейство и насочил съм си вниманието към горе посочените модели.
    Като почитател на марката съм се спрял на Алфа Ромео 159 2,4 TI Q4 от 2008г. Бих искал да прочета мнения само и конкретно към тази версия на алфата.Като за начало ме тревожи качеството на интериора(сегашната е 156 уж фейслифт,а скърца като 20 годишна кола). Искам също да разбера коя от тези модели е най много комфортна,защото често пътувам между Русе,Варна и София. Цената която мога да си позволя е 30000 лв. Немските коли предпочитам да са автоматици. Като за начало това е което искам да Ви кажа.Благодаря за вниманието предварително.
    156
    Alfa Romeo 159 2.4 TI
    49.36%
    77
    BMW 530 xd
    32.69%
    51
    Audi A6 quattro
    8.33%
    13
    Opel insignia 4x4 2.0cdti
    9.62%
    15
    Last edited by ziko; d.m.y г., 19:18.
    Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
    ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

    YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

  • #2
    A6-цата е много бавна кола и скучна кола...
    Сам си избери между Алфата и 530-ката
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Инсигнията е много комфортна и върви доста.530-ската няма нужда да я хвалим.Алфата голямо обезценяване...аудито много скъпа потръжка за нищо интересно.
      Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

      Comment


      • #4
        BMW-то.....535 Д наи-добре
        146 Turbo

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
          BMW-то.....535 Д наи-добре
          Баси семейната кола е това
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            Ще трябва на ново да гласувате след добавката на Опела.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
              Ще трябва на ново да гласувате след добавката на Опела.
              Само че вече не ни позволява...
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                не се колебаи взимаи ТИ.синът ми е с такава не се сравнява с никоя.като говорим за подръжка ,не си мисли 4е бмв е по-евтино....за другите какво да ти каза,ако си над 55 год.може да мислиш за тях.Весели Новогодишни празници на вси4ки приятели на Алфа Ромео.ДА ВИ Е 4ЕСТИТА И УСПЕшНА НОВАТА 2012

                Comment


                • #9
                  Алфата е за мен най-добрия избор - обосновавам се така:
                  - Опела е Алфа така или иначе това е новия фиатов мотор 2000 Jtd (така мисля) същия мотор се слага и в СААБ, Опела е близко до пътното поведение на Алфата но е по-слаб. Има хубав интериор но за мен ми е много разхвърлян. Топ подификацията на Инсигнията има много добри кожени седалки, на които за съжаление водещите ръбове са от текстил, което не говори за особено висока заложена издръжливост.
                  - БМВ няма да коментирам
                  - Ауди ако е автоматик гледай да не е със CVT трансмисия веригата създава проблеми а сервизирането е скъпо, поведението на тази кутия предизвиква нечовешка скука.
                  - За Алфата ще кажа че интериора на ТИ е много по-различен и като изработка и като замисъл от нормалната 159 което предполага и по-голяма здравина по пътя на логиката. Някъде Пинко беше писал за колата защото я беше карал известно време - единствения недостатък, който беше изтъкнал като такъв, беше че е много тежка и това донякъде компрометира спортното поведение.
                  Tormentvm In Dvm Demens

                  Comment


                  • #10
                    Гледам всички са 4х4, а само 159-ката не е Ку4. Има ли причина?

                    Най-комфортно и съответно най-балансирана возия ще получиш от БМВ-то.
                    То е безспорния лидер, но Алфата е от долния клас. Не виждам защо я сравняваш с 5-цата. По-скоро сравнението би било за някоя 330хд. То тогава стабилността е на висота като в 159-ка, но за сметка на разбиването на камъните в бъбреците
                    Опела е доста нов и за мен не си оправдава цената. По-добре Алфата да вземеш.
                    Демек ако си фен си вземи Алфата без много да се чудиш, ама задължително с Ку4, както си написал и за другите.

                    Ако искаш много добра возия, но не прекалено капитанска и да те люлее по завоите, същевременно със запазване на поне двойно повече на парите ти след 2-3 години, то избери БМВ-то.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • #11
                      Ха, само аз съм гласувал за Опела. Сега като се замисля почти сигурно ще скоча в една 159-ка без да се допитвам до никой. Ще се обоснова малко по-различно от колегите, тоест водещия мотив при мен е това, че тази кола се среща значително по-рядко, и като цялостна визия ми харесва повече от останалите.
                      Ауди, БМВ, Опел - конфекция.
                      Last edited by Доко; d.m.y г., 18:45.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
                        Алфата е за мен най-добрия избор - обосновавам се така:
                        - Опела е Алфа така или иначе това е новия фиатов мотор 2000 Jtd (така мисля) същия мотор се слага и в СААБ, Опела е близко до пътното поведение на Алфата но е по-слаб. Има хубав интериор но за мен ми е много разхвърлян. Топ подификацията на Инсигнията има много добри кожени седалки, на които за съжаление водещите ръбове са от текстил, което не говори за особено висока заложена издръжливост.
                        - БМВ няма да коментирам
                        - Ауди ако е автоматик гледай да не е със CVT трансмисия веригата създава проблеми а сервизирането е скъпо, поведението на тази кутия предизвиква нечовешка скука.
                        - За Алфата ще кажа че интериора на ТИ е много по-различен и като изработка и като замисъл от нормалната 159 което предполага и по-голяма здравина по пътя на логиката. Някъде Пинко беше писал за колата защото я беше карал известно време - единствения недостатък, който беше изтъкнал като такъв, беше че е много тежка и това донякъде компрометира спортното поведение.
                        Опела ама грам изобщо не е по-слаб от Алфата. Да не говорим за моторите, които му слагат. Инсигнията е уникален автомобил и те Опел си го казват - най-добрата кола, която някога сме правили. Окачването немам представа как са го мислили, но като минавам през спящи полицаи имам чувството, че все едно купето си е на постоянна кота така ако мога да се изразя. А спорт турър варианта може да побере 2 телета сигурно.
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                          Опела ама грам изобщо не е по-слаб от Алфата. Да не говорим за моторите, които му слагат. Инсигнията е уникален автомобил и те Опел си го казват - най-добрата кола, която някога сме правили. Окачването немам представа как са го мислили, но като минавам през спящи полицаи имам чувството, че все едно купето си е на постоянна кота така ако мога да се изразя. А спорт турър варианта може да побере 2 телета сигурно.
                          окачването доколкото знам е отпред стандартна пружинна стойка "макферсън" отзад - мултилинк, да де от гледна точка на функционалността Опела си е Опел, а Алфата си е Алфа.
                          Tormentvm In Dvm Demens

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
                            окачването доколкото знам е отпред стандартна пружинна стойка "макферсън" отзад - мултилинк, да де от гледна точка на функционалността Опела си е Опел, а Алфата си е Алфа.
                            А ако мога да те допълня 530ката си е 530ка. Ако искаш кола това е Относно вървеж е несъизмерим с останалите коли, относно здравина също.
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #15
                              159 е с не-по-малко комфортна возия от аудито и бмв-то... особено аудито дори е с малко по-"рязка" возия

                              но както казаха са различен клас автомобили - 159ката просто няма тези удобства и екстри, които бмв-то и аудито могат да ти предложат...

                              за инсигния не мога да кажа нещо лошо, освен, че ако е с по-ниско оборудване си е прост опел, ако е с високо ниво на оборудване - много хубава кола.

                              по привлекателност на интериора аз бих си ги наредил така:

                              аудито и алфата делят първа позиция
                              бмв-то и инсигниата втора, но достойна позиция

                              по качество на сглобката на интериора (говоря от конкретен личен опит)

                              бмв-то е в собствен отделен клас
                              след това аудито
                              после 159

                              за инсигниа не мога да кажа - не съм се качвал в по-карана (само в тестов или по-нов)

                              от към практичност - 159 ако не е спортвагон губи изключително много и от трите

                              поддръжка, подозирам че 159ката е най-евтина и не по-ненадеждна от останалите

                              ако си дебил като мен и качествената сглобка на интериора е от много голямо значение за теб - алфата не трябва да е първия ти избор... поскърцва тук там, за човек, който мрази паразитни шумове е много лош избор - аз карам с музиката на 35, иначе не понасям дори случайните потраквания тук таме

                              лично аз инсигнията не бих я взел, заради опел аурата... нищо, че е чудна кола

                              при семейната ситуация алфичката отпада 100%, ако нямаш още една по-широка кола

                              остават петицата и аудито...

                              една от мечтаните коли за мен е рс6 авант... но всички останали 6ци, макар и с невероятно ергономичен и шофьорски ориентиран салон са просто и ясно - скучни...

                              дори в българия имат образ на коли за чичаци

                              петицата има пък негативния имидж на ширпотреба и кола за "чепове"

                              но има една максима- комесрсиалното е комерсиално, защото е добро

                              530 хд туринг - няма да сбъркаш
                              sigpic
                              днес съм в почивка ---

                              Comment

                              Working...
                              X